Voor het bedrijf is dit ook weer een extra moment dat ze aan hen denken. Want ze rijden al ongeveer een week rond in hun auto. Maar worden nu nog een keer verrast door het bedrijf.
Reviews verzamelen
Ook vragen ze op het kaartje of klanten hun tevredenheidsonderzoek in willen vullen. Dat is natuurlijk een leukere manier dan een standaard mail die vaak weer snel in de prullenbak verdwijnt!
Dat het gewaardeerd wordt door klanten blijkt wel uit hun klanttevredenheidsonderzoek.
Een paar opmerkingen van klanten:
‘Leuk ook om de volgende dag 'lekkere' brievenbuspost te ontvangen. leuke verrassing die ook nog eens erg lekker was. Top!’
‘Een week later thuis een pakketje met lekkere koeken ontvangen.’
‘Nog hartelijk dank voor de Zoete Post die wij ontvingen!’
Wil jij ook de klanttevredenheid verhogen door het lekkerste en leukste cadeautje door de brievenbus? Gewoon echt even een lekker momentje voor jouw klant.. Kijk dan gerust even bij onze zakelijke mogelijkheden of neem contact met ons op. Je mag ook altijd gratis een proefdoosje aanvragen.